Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Forumregels / Instructie & Tips / Mededelingen
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:schoon!!
poppie23 (Gebruiker)
baarmoederhalskanker
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: Maarssen Geboortedatum: 1962-01-23
schoon!! 5 Jaar, 3 Maanden geleden  
Na een open Wertheim operatie t.g.v. baarmoederhalskanker afgelopen donderdag weer thuis gekomen.
Vrijdag al de uitslag van het weefselonderzoek gehad en ja!!!SCHOON!
Wat een opgelucht gevoel zeg en wat wat gaat alles snel.
Zo hoor je dat er kwaadaardige cellen zijn gevonden en 2 maanden later is de behandeling gewoon klaar. Ik besef me heel goed dat ik er op tijd bij bent geweest en ben blij dat ik de oproep voor het uitstrijkje niet heb uitgesteld.
Ik blijf dan ook zeker gehoor geven aan alle nacontroles die er gaan komen want ja, je wordt toch wel wat angstiger.
Nu aansterken en heel veel uitrusten en langzamerhand mijn oude leventje weer oppakken.
Ondanks wat tegenslagen na de operatie (dankzij de vreselijk goede steun en zorg van de verpleegkundigen in het UMC ben ik positief gebleven) hoop ik dat iedereen met gynaecologische kanker net zoveel geluk zal hebben al ik.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Lo (Gebruiker)
Junior Boarder
graphgraph
Re:schoon!! 5 Jaar, 3 Maanden geleden  
Wat goed zeg, gefeliciteerd met deze uitslag!!
Ik snap volkomen je opluchting,wat fijn lijkt me dat geen nabehandelingen meer.
Ik was al eerder benieuwd hoe het met je zou gaan zo na de operatie.
Omdat ik je datum van operatie wist heb ik erg aan je gedacht die dag, ook al ken ik je verder helemaal niet, gek eigenlijk hè?

Nu maar aansterken inderdaad en vooral niets forceren.
Valt het een beetje mee met de pijn nu of slik je veel pijnstillers?

Moet je straks weer aan het werk of ...?

Ik hoop dat je genoeg familie en vrienden in de buurt hebt die af en toe wat voor je kunnen doen?

Sterkte hoor!!
groetjes,
Lo

poppie23 (Gebruiker)
baarmoederhalskanker
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Maarssen Geboortedatum: 1962-01-23
Re:schoon!! 5 Jaar, 3 Maanden geleden  
Hoi Lo,

Bedankt voor je medeleven en nee het is niet zo gek dat je aan me dacht op de dag van de operatie hoor. De dag voor ontslag heb ik een dame leren "kennen" die ook een wertheim operatie moest ondergaan en ik had erg met haar te doen en heb de volgende dag dan ook heel veel aan haar gedacht, lotgenoten toch?

De pijn is goed te handelen en op dit moment zit ik op 3 x 500 mg paracetamol.
Wel zit ik mezelf aardig in de weg omdat de wond trekt en de binnenkant van mijn dijen (door de operatie ?) heel gevoelig zijn, een soort van heftige spierpijn.
Toch probeer ik regelmatig een stukje te lopen om stijfheid en trombose te voorkomen en dat gaat eigenlijk prima.
Voor de zware klussen heb ik gelukkig genoeg hulp en verder doe ik ook wel het e.e.a.

Als ik over een paar weken voor controle ben geweest en ik heb groen licht dan ga ik zeker weer werken. Het zal nog wel niet de 40 uur zijn die ik ben gewend maar dan zal de tijd het leren. Ik zal in ieder geval zeker naar mijn lichaam luisteren!

Groet Mieke

Ga naar bovenkant Reageer