Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:maak me toch iets zorgen (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:maak me toch iets zorgen
marieke30 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
maak me toch iets zorgen 7 Jaar geleden  
hallo dames.

ik lig momenteel in het ziekenhuis met koortspieken.
omdat ze nog niet weten waar het vandaan komt zijn ze vanalles aan het onderzoeken.
en omdat ze dan alles willen weten dacht ik om er toch maar te vertellen dat ik tussentijds bruin slijm ter grote van een slijmprop (zwangerschap) verlies. ik dacht dat dit bij een ovulatie hoorde maar de laatste tijd was het wel echt meer en vaker!
die zelfde middag zat ik bij de gyn in de beugels.
ik kreeg een inwendige echo en bleek een achterover geklapte baarmoeder te hebben en ze zagen een ronde vlek (zwarte vlek)
hij wilde meteen een ander onderzoek... een of andere scan. maar ik had dezelfde ochtend een pat-scan gehad en hij ging meteen kijken bij afdeling radiologie ofzoiets en ik moest even wachten op zijn kantooor.
de scan was onduidelijk en as maandag zal ik verdere onderzoeken krijgen.
de gyn heeft daarna in mijn baarmoeder wat weefsel 'gehapt' voor kweek zei hij. en verder uitstrijkjes en hapjes in de baarmoedermond.

pas toen ik op mijn kamer kwam kreeg ik vragen als van... het zal toch geen gezwel zijn ofzo?
hij was er nogal vaag over en ik moet dus afwachten.
ik durf mijn angst niet uit te spreken en ik heb op internet de symptomen bekeken en daar word ik ook niet vrolijk van.

wat denken jullie...

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Maria (Gebruiker)
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Australië Geboortedatum: 1954-02-27
Re:maak me toch iets zorgen 7 Jaar geleden  
Hi Marieke,

Je vraagt wat men denkt...

Mijn gedachte is, en dat is geen gemakkelijke, probeer niet op de zaak vooruit te lopen. Ze zijn nog bezig om van alles te onderzoeken.
Zolang ze niet weten wat er aan de hand is er nog van alles mogelijk. Ook dat het niet is waar je zo bang voor bent...

Kijk niet te veel op internet want inderdaad word je daar, op dit moment althans, niet veel wijzer van, eerder het tegenovergestelde.

Zodra je de uitslagen hebt van je onderzoeken kun je de dingen op een rijtje gaan zetten, dus Marieke nogmaals, probeer je niet teveel dingen in je hoofd te halen en wacht af. Dat is volgens mij nu op dit moment het enige dat je kunt doen.

Ik wens je in ieder geval voor as maandag heel veel sterkte en hou ons op de hoogte oké?!

Maria

Baarmoederhalskanker, Wertheim-Meigs, Chemo, Radiotherapie
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-06-20
Re:maak me toch iets zorgen 7 Jaar geleden  
Hoi Marieke,

Ik ben het helemaal eens met wat Maria schrijft! Probeer niet nu al te weten wat je nog niet weten kunt en wacht maandag af. Is moeilijk! Maar zoals mijn (wijze) vader altijd zei: Een mens lijdt dikwijls 't meest door 't lijden dat hij vreest maar dat niet op komt dagen...

Pas als je weet wat het is kun je gerichter iets doen.

(maar ik weet dat dat niet meevalt hoor!)

Heel veel sterkte maandag, en hoop op een positieve uitslag.

Groetjes,

Anna

marieke30 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:maak me toch iets zorgen 3 Jaar, 5 Maanden geleden  
hallo,

Wat vreemd om mijn bericht hier weer te lezen!
ik had destijds een gecompliceerd ziektebeeld en ben na het eerste bericht opgenomen op de IC. 7 weken heb ik er gelegen.
de cyste van toen bleek een goedaardig iets te zijn.

waarom ik a al die jaren weer reageer;
ik ben onlangs weer naar het zkh doorgestuurd omdat ik vaginale bloedingen blijf houden. en dan met name donkerbruine troep en veel buikpijn. ik heb er nogal lang mee gewacht omdat ik na verleden geen zin meer in heb om naar het zkh te moeten.
nou bleek bij de echo dat ik verdikt BM slijmvlies had (dikker dan eigenlijk zou moeten) ik heb daarop een gel-echo gehad. daar zagen ze een grijs gebied achter mijn BM waarvan ze niet wisten wat dat was.
aangezien mijn kinderwens vervuld is vroeg ik of dat hele zaakje niet er uit kon. nou zei ze dat het beter is om eerst te onderzoeken wat er dan achter mijn BM zit. daar mag ik volgende week voor komen en kijken ze met een camera in mijn BM. ik kan alleen niet de link leggen tussen 'achter de BM' en dáár een biobt van nemen via de schede. maar het zal wel. mij BM zal zeker verwijderd gaan worden maar ze willen zeker zijn dat ze niet voor verrassingen komen te staan.
maar ik heb niet gevraagd.. welke verassing verwacht je dan?
dus hetzelfde als jaren terug... moet ik me zorgen gaan maken of niet?
sjonge jonge, ik weet zeker door klachten die ik heb/voel dat het ergens niet lekker zit!

Ga naar bovenkant Reageer