Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:Avastin
Marja63 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Avastin 3 Jaar, 3 Maanden geleden  
Wie heeft ervaring met de behandeling met avastin in combinatie met chemo bij recidive eierstokkanker in lymfklieren. Wie heeft ervaringen met andere behandelingen. Ik ben binnen half jaar recidive. Ervaringen en tips welkom.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Cindy (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1976-10-08
Re:Avastin 3 Jaar, 3 Maanden geleden  
Hallo Marja,

Wat heftig! Ik hoop dat je hier veel steun zult vinden samen met andere lotgenoten en wens je enorm veel sterkte toe de komende de tijd!

Groet,
Cindy

24-11-2010: Diagnose baarmoederhalskanker.
10-01-2011: Tracholectomie: verwijdering 26 lymfeklieren en tumorweefsel.
10-06-2011: PAP 4,Lis-excisie
06-03-2012: Recidief baarmoederhalskanker.
16-03-2012: 6x Chemo, 30 uitwendige en 3x inwendige bestraling.
23-04-2013: Hyperbare zuurstoftherapie.
Cat (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Kleve Geboortedatum: 1966-05-02
Hallo,

Ik heb nu een ruim anderhalf jaar een drie wekelijks een infuus met avastin.
Er is vorig jaar wederom eierstokkanker geconstateerd in mijn milt.
Mijn milt is verwijderd en ik heb 6 keer chemo gehad en met avastin is doorgegaan naar de chemo.
Helaas is er nu weer een recidief, er is is iets gezien op de laatste scan bij mijn bijnier.
Morgen wordt er aan de hand van een nieuwe scan bekeken wat ze gaan doen.
Wat avastin betreft heb ik geen echte bijwerkingen. Alleen als ik een wondje heb, duurt het langer voor het stopt.
Ik krijg mijn behandeling in duitland, hier krijg je volgens mij eerder avastin als in Nederland.
maar zoals je leest is het geen garantie dat eierstokkanker niet meer terugkomt.

[i]46 jaar. In juni 2010 eierstokkanker geconstateerd stadium 3c,verwijdering baarmoeder,stukje dikke darm,vetschort,lymfeklieren. 6 keer chemo Paclitaxel,Carboplatin.Laatste chemo op 2 november gehad. Meegedaan aan een trail voor nieuw medicijn.Recidief in milt feb 2013, verwijderd en weer chemo.
Marja63 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Hoi,

Ik ben blij met je reactie. Ik begrijp dus dat je het behoorlijk lang gebruikt hebt. In Nederland lees ik er weinig tot niets over. Op met name Engelstalige forums lees je veel over inderdaad wondjes die niet snel helen, hoge bloeddruk en kans op darmperforatie. Dat laatste is eigenlijk de reden waarom ik heel erg twijfel. Bij mij hebben ze gezegd dat het ook zou worden gebruikt als een soort `onderhoudsmiddel` om de kanker stabiel te houden totdat het niet meer werkt. Je schrijft dat je het in Duitsland krijgt. Mag ik vragen waarom. En ben je onder behandeling in Duitsland? Op dit moment heb ik zelf er voor gekozen ondanks de uitzaaiingen en behoorlijk hoge tumormarker nog even niets te doen. Ik voel mij nog goed. Op 24 oktober gaan we adhv onderzoeken weer beslissen chemo of niet. Jij hebt morgen een spannende dag. Ik wens je heel veel succes en denk aan je. Ik ben eerlijk gezegd ook benieuwd welk advies je gaat krijgen. Nogmaals veel sterkte. groetjes,

Cat (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Kleve Geboortedatum: 1966-05-02
Re:Avastin 3 Jaar, 2 Maanden geleden  
Hallo,

Ben benieuwd hoe de onderzoeken gegaan zijn??
Hoop dat het een beetje meeviel.
Bij mij was, wat te zien was op de scan niet groter geworden.
Dus goed nieuws.
Alleen was deze week een van mijn implantaten in mijn bovenkaak 'los gekomen'
In overleg met mijn behandeld arts in duitsland heb besloten om voorlopig te stoppen met avastin. De kans dat dit een gevolg is van avastin is erg groot. En aangezien ik meer implantaten in mijn kaak heb, zit ik er niet op te wachten dat ze allemaal los gaan zitten. Waarschijnlijk door avastin, versnelde overgang en eerdere chemokuren is er sprake van botontkalking. Kan dit laten meten, maar eigenlijk wil ik even rust en even geen medicijnen.

[i]46 jaar. In juni 2010 eierstokkanker geconstateerd stadium 3c,verwijdering baarmoeder,stukje dikke darm,vetschort,lymfeklieren. 6 keer chemo Paclitaxel,Carboplatin.Laatste chemo op 2 november gehad. Meegedaan aan een trail voor nieuw medicijn.Recidief in milt feb 2013, verwijderd en weer chemo.
Ga naar bovenkant Reageer