Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:hoogstwaarschijnlijk eierstokkanker (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 3
TOPIC: Re:hoogstwaarschijnlijk eierstokkanker
Jootje (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1959-04-20
Re:hoogstwaarschijnlijk eierstokkanker 3 Jaar geleden  
Hallo lieve allemaal,

Ik heb er nu weer 2 chemo's opzitten en vind het vreselijk, ziek geen smaak of hele vieze smaak dus eten en drinken is moeilijk, maar de tumormarkers zakken wel weer.
Ik wilde namelijk 1 behandeling al stoppen want ik voelde me niet ziek maar door de chemotherapie wel.
Maar als de arts zegt dan kan het zijn dat je er over een half jaar er misschien niet meer bent vind ik nog geen optie.
Ik ben altijd sterk en optimistisch maar vind het nu heel moeilijk.
Ik hoop dat ik me erweer doorheen sla.
Wens verder iedereen veel kracht toe.

Liefs Jolanda

Mrt.2008 eierstokkanker, alles weggehaald,6 chemokuren en wonder boven wonder geen uitzaaiingen . 12-12-2012 controle,tumormarker gestegen naar 147. 13-12 ct scan , 17-12 vlekjes gevonden op de lever , nu 19-12 een petscan en dan wachten op de uitslag .
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Myranda (Gebruiker)
Gold Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1955-00-00
Houdt moed!! de chemo's gaan voorbij.......
Eet toch met kleine porties over de hele dag, met een gevulde maag wordt je minder gauw misselijk.
Laat iemand het voor je klaar maken en samen gezellig met je opeten.
En zorg tussen de chemo's goed voor je conditie, ga wandelen, fietsen en als het kan naar de sportschool.
Twee jaar geleden is een goede vriendin, lotgenote gestorven nadat ze de chemo's niet meer kon verdragen.
Dat ging inderdaad heel snel hoewel ze hoopte dat ze nog een paar maanden kon genieten is dat haar niet gegund geweest.
Die les wil ik iedereen wel doorgeven.
Hou vol!
Veel kracht, liefde en doorzettingsvermogen toegewenst!
Lieve groeten Myranda

januari 09 geopereerd aan eierstokkanker. Stadium 2c. Zes chemo's in augustus'09 afgerond.
In maart 2010 een nieuwe tumor ontdekt in lympheklier in lies. Na 11 chemo's Carboplatin en Taxol is de tumor gelukkig weer verdwenen.Tumorvrij sinds aug 2010. Palliatief Controle om de 3 maand
Toscana04 (Gebruiker)
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-07-04
Ja Jootje heel erg herkenbaar dat je smaak of weg is of het eten erg vies smaakt.
Ik zoek dan uit wat ik wel redelijk kan eten zoals worteltjes, kiwi gold, aardbeien met vla gaat heel goed naar binnen. Meestal duurt die smaak zo'n 4 tot 5 dagen.

Omdat de chemo zo goed aanslaat moet je doorgaan, straks kan je weer genieten als alles voorbij is.

Ik hoor a.s. maandag wanneer ik weer moet starten met de chemo's. Weet wat me te wachten staat, maar ik weet dat ook deze kuur aanslaat. Heb al drie chemo's iedere week achter de rug maar mijn lichaam kon dit niet aan. Dus nu krijg ik om de drie weken een kuur net zoals vorig jaar.

Sterkte en hou de moed erin.....

Moi (Gebruiker)
Gold Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Zandvoort Geboortedatum: 1961-12-18
Hi Jootje,

Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat je je er toch doorheen slaat. Misschien helpen de adviezen inderdaad om met kleine beetjes te eten en vooral de dingen te eten, die je lekker vindt.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

En ook voor jou Jeannette heel veel sterkte met je kuren!

Ik ga voor jullie duimen dat je voorlopig nog een hele tijd weer vooruit kunt!

Ik heb 5 januari weer mijn controle gehad en mijn marker was weer 25! Dus ik ben blij en hoop dat het nog lang stabiel zal blijven.

Beterschap en sterkte voor alle lotgenoten uiteraard!

Liefs,

Marianne

Dec 2000(38jr)debulking st.IIIB,6xchemo Carbo+Taxol.Recidief jan\'12 st.IV. Uitz.in lymfeklier lies (verwijderd mei\'12)& oa.in klieren langs buikslagader etc. 2014 nwe uitzaaiingen marker stijgt naar 182.Operatie 1 mei 2014 alles verwijderd! 16 mei 2e operatie ivm darmbeknelling.
Ga naar bovenkant Reageer