Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:Plaveiselcarcinoom (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:Plaveiselcarcinoom
ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: VOLLEZELE (België) Geboortedatum: 1958-08-09
Re:Plaveiselcarcinoom 4 Jaar, 10 Maanden geleden  
Dag dames,

Ben terug van weg geweest.
Zit momenteel op mijn michelinband noem ik hem.
Ze hebben dus een stuk van de clitoris weg genomen en de beide binnenste schaamlippen en ook de de poortwachtersklieren langs beide kanten.
Heb gisteren het goede nieuws van de gyneco gekregen dat er geen uitzaaiïngen waren en dus geen behandeling meer moest hebben, kon het wel van de daken schreeuwen, zo blij was ik, heb hem ook omhelst en hij moest lachen.
Verlies nog wat bloed voor het ogenblik maar is wel een raar zicht als ik met de spiegel kijk hoor, is niet veel meer te zien. De thuisverzorging komt elke dag de wondjes verzorgen waar de klieren verwijderd waren. Heb de meeste pijn gehad voor de kleurstof in de spuiten met die klein naaldjes, waren echt venijnige prikjes en ze hebben en helemaal geen zalf opgesmeerd om te verdoven Had ontzettend schrik als ze de sonde verwijderd hadden dat het weer zo ontzettend ging prikken als ik moest plassen, maar niks, geen geprik of jeuk meer, was in de zevende hemel.
Moet mij nu 3 x maal per dag spoelen de de sproeiknop van de douche en dat doet ontzettend goed. Heb al geprobeerd om zonder mijn michelinband mij ergens te zetten maar dat is niet doenbaar, zal nog wat vroeg zijn denk ik. De pijn valt ontzettend mee, heb in de kliniek ibuprofen gekregen als ik pijn had en daarmee was het vlug over. Je ziet Ria, je kaarsje heeft geholpen. Ben nu thuis gezet tot einde mei om een beetje op mijn plooi te komen. Mijn baas had mij al een mail gestuurd om te vragen of ik over 2 weken terug zou kunnen komen werken , mijn man heeft mij gezegd als je dat durft doen kom je hier nooit meer binnen en ik vind dat hij gelijk heeft. Denk niet dat mijn baas goed weet welke operatie ik doorstaan heb, is nu al de de 2de maal dat ik een herkansing krijg met kanker dat er geen uitzaaiïngen zijn, een derde ga ik misschien niet krijgen. Dus ik doe het niet, ga niet werken voor 1 juni, heb hem een mail terug gestuurd en hij zei dat hij het begreep.
Voilà dames dit is zowat met ervaring met mijn vulvakanker.

Groetjes.

Rita.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
begeleiding (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph

gelukkig dat het zo goed gaat .
Neem de rust en de tijd ,laat je niet onder druk zetten door werk .
Je moet het niet alleen lichamelijk verwerken ,maar ook psychisch.Ik geef je man gelijk
Het heeft je allemaal veek energie gekost en die moet je weer opbouwen .
is je baas er niet mee eens ,dan heeft hij pech .Vind het onbehoord van je arts .
Dus geef je de tijd ,want stress is niet goed voor genezing.

groetjes van Ria

begeleiding (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
sorry fout vind het onbehoord van je baas en niet van je arts.Was te vlug met schrijven

groetjes van ria

ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Hallo iedereen,

Vraag mij af of het nog normaal is dat ik bloedverlies heb ? de wonden zijn tenslotte toch genaaid geweest. Nu niet enorm veel maar toch, klaar bloed niet vuil hoor.
De dokter heeft mijn gezegd 2 x spoelen per dag, denken jullie dat dit genoeg is ?
Ben hier weeral met vragen en ben nog maar twee dagen thuis.
Kan ook iemand mij zeggen hoe lang het zou duren vooraleer ik weer een beetje normaal zou kunnen zitten ? t.t.z. zonder mijn michelinband onder mijn poep, vind dit echt vervelend telkens ik ergens moet zitten die vervelende band mee te moeten nemen.
Wil misschien wel een beetje te vlug vooruitlopen maar ben een ongelofelijk stresskonijn. Wou deze morgen poetsen, mocht niet van mijn man, wou dan strijken, mocht niet van mijn man. Ben tenslotte niet ziek hé, zal toch wel voelen als het niet meer gaat. Bukken mag ik mij niet, opgepast de draadjes word gek van zijn overbezorgdheid.

Groetjes.
Rita.

begeleiding (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
beste rita

luister naar je man ,je bent geopereerd en dat moet genezen.
je wilt te veel en te vlug alles doen .als jij teveel beweegt kan het ook niet genezen.en kan het gaan bloeden .als je met vragen zit kun je dan niet ziekenhuis bellen ? wij hebben hier een aparte verpleekundige ,als ik met iest zit kan ik dit met haar bespreken.
Zelf heb ik geen operatie gehad ,maar de aldara creme ,wat je opperhuid deed vernietigen .Kon altijd bellen naar de poli en werd gebeld door gynecoloog of de verpleegkundige.
Je hebt geen puisje uitgeknepen gekregen ,of wel soms .dat het bloed klaar is ,is goed ,dan geen ontsteking .maar ik ben geen arts
denk eraan stress geeft ook spanning op lichaam .
groetjes van ria

ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Beste Ria,

Neen dat hebben wij hier niet iemand van de poli die je zo maar even een antwoord geeft. Dan zou ik moeten bellen naar de gyneco en om die rechtstreeks aan de lijn te krijgen . Hij opereert, geeft consultaties en moet zijn ronden doen bij de patiënten in het ziekenhuis, soms kwam hij nog om 21 uur langs bij mij in de kliniek.
Heb een pb'tje naar Annette gestuurd, die is ook geopereerd geweest en die kan mij misschien wat antwoorden geven.

Groetjes.
Rita.

Ga naar bovenkant Reageer