Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:vagina en vulva kanker (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 1
TOPIC: Re:vagina en vulva kanker
ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: VOLLEZELE (België) Geboortedatum: 1958-08-09
Re:vagina en vulva kanker 4 Jaar, 10 Maanden geleden  
Hallo dames,

Is nu twee weken dat ik geopereerd ben, stukje van de clitoris verwijderd, klein schaamlippen verwijderd en ook de schilwachtersklieren.
Alles ging prima tot gisteren, begon koorts te krijgen, en uit de snede waar ze de poortwachtersklier verwijderd hebben links komt etter en boven de snede voel ik een verdikking (weet niet dat daar de etter zich opstapeld), de draadjes zijn er nog niet uit daarvoor moest ik morgen bij de gyneco. Heeft iemand van jullie daarmee ook problemen gehad ?

Groetjes.
Rita.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
ASJA (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Almere Geboortedatum: 1954-11-10
Hoi Rita,

Koorts heb ik niet vastgesteld toen, maar ook ik had bij de plek waar de schildwachter was weggesneden een dikke harde plek, vlak onder de hechtingen (bij mij waren dat die vanzelf oplosten). Er is een ontsteking vastgesteld bij het verwijderen van de overige hechtingen, moest daar een kruik op leggen. Die had ik niet direkt, hield ik een kop hete koffie er tegenaan en toen voelde ik al dat dat effekt had! Bij mij is het met een sisser afgelopen, geleidelijk is het minder geworden en verdwenen!

Wens jou hetzelfde toe en doe rustig aan, neem je rust want je denkt wel dat je heel wat kan, maar ik ben mezelf een paar keer flink tegengekomen. Ik houd niet van zeuren, maar als je het iets rustiger doet gaat het echt beter!!

Succes!
Annette

In september 2010 in AMC Amsterdam geopereerd aan schaamlipkanker, totale vulvectomie
ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Hoi Annette,

Kom net van bij de gyneco vandaan, heeft al de draadjes langs de linkerzijde verwijderd en de etter er uitgeduwd. Kon het echt niet meer uithouden Annette de pijn. Verleden week ben ik nog langs geweest bij hem en er kwam helemaal niets meer uit, kan het echt niet begrijpen. Voelde mij als gans de week niet lekker, altijd kou, koorts, denk wel dat er iets zat te broeden. Moet nu 7 dagen antibiotica nemen en de verpleegkundige moet twee maal per dag komen spoelen en en wiek steken. Beloofd weeral, was zo blij dat er geen uitzaaiïngen waren dat als vanbinnen goed genas,kan al makkelijker zitten en nu dit dit is echt kut !!!! sorry voor mijn woordspeling.
Misschien was het bij jou nog zo ver niet gezet dat de etter tussen de draadjes doorkwam, met verband was 's morgens vol smurrie, bah.
Mijn man was mee en hij zei, je kunt je niet voorstellen wat hij er uitgenepen heeft, heb mij even moeten zetten want ging tegen de vlakte gaan.
Hoop dat het in orde komt, want voel mij zo ontzettend moe, zou niets anders doen dan slapen.
Goed, genoeg gejammerd, heb het even van mij af kunnen praten en we gaan gewoon weer verder.

Groetjes
Rita

ritavdp (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Re:vagina en vulva kanker 4 Jaar, 7 Maanden geleden  
Hallo dames,

Geef nog even een update van mijn vulvakanker.
De wonde waar de poortwachtersklier is verwijderd is eindelijk bijna toe.
Steekt nog steeds een zilverwiek in maar er komt schot in de zaak.
Het enige wat ik nog heb is vreselijk moe en mij slap voelen, ben nu geopereerd sedert 7 maart. Hebben jullie ook zo veel last gehad van vermoeidheid ?
'S avonds in mijn bed ben ik aan het plannen wat ik de volgende dag ga doen en als het dan morgen is heb ik helemaal geen goesting meer,zou het kunnen met al de miserie die ik in de voorbije 6 jaar meegemaakt heb, borstkanker, baarmoeder verwijderd,galblaas verwijderd, blaas omhoog getrokken, miniscus verwijderd, van staar geopereerd en nu dit, dat het wat veel geworden is en ik niet zo goed meer recupereer ?

Groetjes.
Rita.

Ga naar bovenkant Reageer