Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:naweeën operatie schaamlipkanker. (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:naweeën operatie schaamlipkanker.
Gerda (Gebruiker)
LS en schaamlipkanker.
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw nijenhuisgerda@hotmail.com Locatie: Utrecht Geboortedatum: 1953-01-19
naweeën operatie schaamlipkanker. 4 Jaar, 2 Maanden geleden  
Hallo dames,

Ik ben benieuwd of een van jullie ook veel last hebben van lymfoedeem, na de operatie van schaamlipkanker. Mijn ervaring over deze operatie staat ook op de site. Het gaat eigenlijk wel goed met het hele vagina gebeuren. Alleen door dat mijn lymfklieren in beide benen en lies zijn weggehaald, heb ik nu best wel veel last van mijn benen.
Zeker als ik lekker een keer uitgebreid mijn huis heb gesopt. Dan zit je toch meer op je hurken, en andere vreemde houdingen.
Aan de ene kant denkt ik dan van Ger, je kanker is weg dus zit niet te zeuren. Maar aan de andere kant baal ik dat ik niet meer zo actief bezig kan zijn als ik zou willen. Wordt er ook best wel een beetje chagrijnig van.
Ik heb ook gelopen bij een huidtherapeut voor massages en lymftaping maar het wil niet echt over gaan. Voor de duidelijkheid zijn mijn klachten: dikke bovenbenen, gevoel van een brandende huid met steken. En het gevoel dat mijn benen niet meer willen bewegen.
Ben heel benieuwd hoe jullie dit ervaren, en wat doe je eraan.
Groetjes Gerda

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Colleke72 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:naweeën operatie schaamlipkanker. 3 Jaar, 11 Maanden geleden  
Hallo Gerda,
Ik ben nieuw hier op dit forum. Mij is drie jaar geleden hetzelfde overkomen. Ik heb ook veel last van mn benen. Het enige wat mij goed helpt, is toch steunpanty`s dragen. Het heeft bij mij een tijdje geduurt voor ik er aan toe wilde geven. Maar nu ben ik het gewend en heb er echt baat bij. Scheelt echt een hoop in de vermoeidheid en onrustige benen.
Groet Nicole

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Ga naar bovenkant Reageer