Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Tropisch klimaat en lymfoedeem. (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Tropisch klimaat en lymfoedeem.
Joanna (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1964-11-21
Tropisch klimaat en lymfoedeem. 7 Jaar, 3 Maanden geleden  
Op dit moment ben ik op vakantie in Suriname, het is hier dagelijks zo'n 35 à 38 graden. Ik geniet er enorm van de natuur, de cultuur en de gemoedelijke sfeer.
Twee weken voordat ik ging heb ik therapeutische kousen gekregen met drukklasse 2, om vooral tijdens de lange vliegreis geen risico te lopen. Het ging allemaal goed, m'n benen (heb vooral last van oedeem in m'n linkerbeen) waren niets dikker geworden. Ik had goede hoop. Na twee dagen verblijf, begon m'n linker enkel en voet behoorlijk op te zwellen en doet mijn rechtervoet ook 'n beetje mee. Voor mijn gevoel maakt het dan ook niet veel uit of ik m'n kous nu wel of niet draag, m'n voet en enkel worden toch dik. Ik ben daarom dan ook geneigd om geen kous te dragen! M'n schoenen kan ik vergeten, daar kom ik al helemaal niet meer in. Gelukkig loopt bijna iedereen hier op slippers, dus ik ook haha!
Verder wandel ik iedere dag. Op dinsdag en donderdag sport ik bij de fysiopraktijk, waar mijn dochter stage loopt, maar vooral mijn linker voet blijft dik.
Wie heeft er misschien nog goede tips voor mij?

Groetjes vanuit het warme Paramaribo!

Baarmoederhalskanker 1b1, Wertheim-Meigs 20-10-2009.
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Ga naar bovenkant Reageer