Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:Houding huisarts laks? wat vinden jullie (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:Houding huisarts laks? wat vinden jullie
Stella (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:Houding huisarts laks? wat vinden jullie 4 Jaar, 5 Maanden geleden  
Gelukkig is mijn huisarts niet laks,daar ben ik echt heel blij mee,als hij het niet vertrouwd stuurt hij je gelijk door.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
egeltje (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Hallo allemaal,

Was ik na hele lange tijd...weer even.
Kreeg een notificatie. Toeval wil tevens dat ik zeer binnenkort wederom onderzoek krijg van de gyn.

Nu omdat de huisarts en ik inmiddels zelf ook wel (huiver ivm kinderwens) vermoeden dat ik in de vroege overgang zit. Myn cyclus is sluimerend verlengd van 28 dgn strak werk naar boven de 36 dgn...zeker 32+.

Daarbij komt dat ik mega veel liters drink wat voor mij niet normaal is.
Bloedonderzoek moet ik nog even op formulier wachten, suikerziekte testen.

Zou toch wat zijn dat alles opgehangen kan worden aan de overgang. Ben nog geen 39, mijn ma was ook vroeg....pa had ouderdomssuiker....als ik van beiden de slechte dingen nou ook genetisch heb overgenomen.

Onze kleine is nu 4 jaar geworden. Maar door medicijnen die papa gebruikt mogen we pas in januari aan het "klussen". En als het myn cyclus zo doorgaat ben ik bang dat deze er wel mee gaat stoppen weldra.

Tot nu toe voel ik me zwaar veranderd van binnen, mentaal maar ook fysiek zeker.
Bij vlagen weer normaal en actief, maar meestal doodmoe en snel geirriteerd hierdoor.

Zeg het maar, we zullen het weer eens gaan zien. Wat mij betreft checken ze mijn eierstokken nu beide eens goed, aangezien de rechter nooit te zien is geweest bij de afgelopen onderzoeken.

Bedankt voor jullie reacties en ik wens jullie kracht toe om alles te kunnen dragen wat er op jullie pad is terecht gekomen.

Bij mij tot nu toe nog geen narigheid, maar zoals ik het lees kan dat zomaar even veranderen. Ik vind jullie als drager van welke rotvorm dan ook echt allemaal zo dapper!! Tuurlijk mindere momenten, maar die heb ik als gezond mens al...dus hou vol en maak er het beste van!

egeltje (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Vergeet overigens uitkomst gastroscopie van de maagdarmlever arts uitslag:
Beschadigde slokdarm (maagzuur zwangerschap kon niet missen) en tevens beschadigingen darm waarvoor nu chronische medicatie.

Tevens vonden ze direct Helicobacter bacterie die ze ook direct met 3 antibiotica kuren hebben bestreden. Korte kuur van amper een week uit mijn hoofd en bij dag 4 was de "onrust in de romp" voorbij en kreeg ik ook al meer energie! Hou dat altijd in je achterhoofd want het zoog bij de mij de accu compleet LEEG.

Hierna is mijn nieuwe huisarts ten positieve verandert tov mij. Hij kent mij nu als patient en weet dat ik niet voor niets kom.

Momenteel vermoeden we samen, verbeterde relatie , dat de overgang bij mij in volle gang is terwijl ik dus nog kinderwens heb. Hij was vlot met het meedenken en verwees me ook op eigen wens.

Ivm evt. eicellen invriezen omdat we medisch gezien nu nog niet zwanger mogen worden.
Niet ingrijpen als het kalf al verdronken is, dus dat schept weer vertrouwen in de toekomst met deze huisarts!

egeltje (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Maag beschadigd, geen darm...foutje.

Ga naar bovenkant Reageer