Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Oproep deelnemers BNN progr. 'Over mijn lijk' (1 bezoeker) (1) Gast
Oproepen
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Oproep deelnemers BNN progr. 'Over mijn lijk'
Hilde (Admin)
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: Noord Brabant Geboortedatum: 1967-05-11
Oproep deelnemers BNN progr. 'Over mijn lijk' 3 Jaar, 5 Maanden geleden  
Olijf ontving onlangs het verzoek om bekendheid te geven aan onderstaande oproep.

Beste heer/mevrouw,

Graag wil ik u via deze weg op de hoogte stellen van nieuwe vorderingen m.b.t. ons programma 'Over Mijn Lijk' voor BNN. Op dit moment zijn we namelijk in de voorbereidingsfase voor een zesde serie van dit programma, waarin wij ongeneeslijk zieke jongeren (ongeveer tussen de 15 en 35 jaar) volgen.

Vanaf OKTOBER A.S. wordt de vijfde serie uitgezonden. Het afgelopen anderhalf jaar hebben we wederom 5 dappere jongeren gevolgd die ons weten te inspireren met hun enorme kracht en levenslust. Deze 5 bijzondere jongeren hebben aan het programma mee kunnen werken met behulp van uw inzet. We hopen daarom ook dit jaar weer om uw hulp te mogen vragen om 5 jongeren voor het programma te vinden.

Zoals u weet zit er normaal gesproken een langere tijd tussen de opnames van de serie. Maar BNN vindt dit programma erg belangrijk en wil ons zoveel mogelijk tijd en rust geven om jongeren te kunnen volgen. Daarom zijn we nu al begonnen met een opstart.

Momenteel volgen we voor deze nieuwe serie al twee moedige meiden. We horen vaak van jongeren dat zij het erg fijn vinden om op de hoogte gesteld te worden van een mogelijkheid tot deelname aan dit programma. Ze krijgen liever de vraag van u als arts of organisatie wel (om er dan vervolgens over na te kunnen denken), dan helemaal niet.

Lijkt dit je wat of wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met Femke Christis, Redacteur Over Mijn Lijk (BNN)

T: +31 35 75 08 271
@: femke.christis@skyhightv.nl

06-04-11 def. diagnose baarmoederhalskanker - stadium Ib1.
20-04-11 Wertheim-Meigs
04-05-11 geen nabehandeling
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Ga naar bovenkant Reageer