Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
nefrodrains (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 1
TOPIC: nefrodrains
raf (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
nefrodrains 7 Jaar, 2 Maanden geleden  
wie heeft er nog meer nefrostomie, ik heb ze nu 6 maanden door de cisplatine zijn me nieren beschadigt en er zit littekenweefsel op me urineleiders. verlopig moet ik er mee leren leven me lichaam laat geen andere plossing toe . vind het erg vervelend, belemmerd me in zoveel dingen. hoop op een reactie van vroewen die hier ook ervaring mee hebben. vriendelijke groet raf

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
cieleke1 (Gebruiker)
hoi allemaal....ik ben een vrouw van 37 jaar oud
Junior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw cielpeters@live.nl Locatie: afferden limburg Geboortedatum: 1975-10-08
Re:nefrodrains 4 Jaar, 7 Maanden geleden  
hoi

ik krijg donderdag een nierkatheter ....ze hebben bij mij de urineleider per ongeluk doorgeknipt....mijn urine loopt zo mn buik in...dus veel infecties en veel pijn....ik hoop dat er donderdag stuwing op mn nier zit anders kunnen ze hem niet plaatsen....ik ben er wel bang voor ,ze doen t wel onder narcose,maar ben bang voor complicaties enzo

hallo

op 4 sept 2012 kreeg ik de diagnose bmhk,na een geslaagde wertheim met verwijdering van 1 eierstok en lymfeklieren kreeg ik een abces in de buik,die ze hebben proberen door te steken vaginaal met een schaar....helaas staken ze mis...met als gevolg de medische fout urineleider van de blaas af.
ASJA (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Almere Geboortedatum: 1954-11-10
Re:nefrodrains 4 Jaar, 7 Maanden geleden  
Tjeetje wat heb jij een pech! Wens je heel veel sterkte en hoop dat het nu wel allemaal goed gaat.

Knuf,
Annette

In september 2010 in AMC Amsterdam geopereerd aan schaamlipkanker, totale vulvectomie
Ga naar bovenkant Reageer