Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Tips : Pijnlijke vinger en rare smaak in de mond (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Tips : Pijnlijke vinger en rare smaak in de mond
ant (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Tips : Pijnlijke vinger en rare smaak in de mond 5 Jaar, 11 Maanden geleden  
Hallo,

Helaas heb ik geen tips, maar zoek ik tips.

Sinds de chemo heeft mijn moeder erg veel pijn aan de tops van haar vinger, vooral een die doet erg pijn. Weet iemand hier iets voor ? In het ziekenhuis zeggen ze een paracetamol maar dat helpt niet.

Ook heeft ze last van aan nare smaak in haar mond en smaakt eten niet lekker. Iemand een tip hiervoor ?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes, antoinette

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Cassie (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:Tips : Pijnlijke vinger en rare smaak in de mond 5 Jaar, 10 Maanden geleden  
Hoi,

Ik had hier na de operatie last van en bij mij kwam het door de morfine en de narcose, misschien dat je hier gevoelig voor bent?

Gerr (Gebruiker)
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw gerdastokkink@hotmail.com Geboortedatum: 1974-06-29
Re:Tips : Pijnlijke vinger en rare smaak in de mond 5 Jaar, 10 Maanden geleden  
Hoi Ant,

Pijn aan de top van de vinger heb ik ook gehad na de chemo. Dit kan komen doordat zenuwen aangetast zijn. Ik heb hiervoor medicatie gehad, maar helaas heb ik geen idee meer welke medicatie... De internist heeft het mij destijds voorgeschreven, bij mij heeft het goed geholpen, ik heb geen last meer. Mocht je moeder nog niets hebben voorgeschreven gekregen behalve dan die paracetamol.., laat het me weten dan zet ik de medicijnkast nog ff op de kop!

Met eten kan ik niet helpen, dit had ik ook en niets hielp. Ik heb gewoon weken bijna niets gegeten. Das de oplossing ook niet dus ik denk dat een di√ętiste betere tips kan geven!

Gr. Gerr

Baarmoederhalskanker in juli 2008, trachelectomie in sept. Recidief plus uitzaaiingen in de buik en lymfeklieren kleine bekken in febr. 2010.
6x chemo,25x uitwendige bestraling, 3x inwendige bestraling.
Ga naar bovenkant Reageer