Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
uitzaaiing baarmoederkanker (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: uitzaaiing baarmoederkanker
teja (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
uitzaaiing baarmoederkanker 5 Jaar, 8 Maanden geleden  
Beste Allemaal,
Vorig jaar januari is bij mij baarmoederkanker geconstateerd. Ik ben geopereerd en heb daarna 28 bestralingen gekregen. Echter na enige weken kreeg ik koorst en bij nader onderzoek bleek dat ik tumorkoorts had en uitzaaingen in de longen. Ik heb 5 chemokuren gekregen Eind oktober 2011 heb ik de laatste chemo gehad.De longen leken toen schoon,helaas niet voor lange tijd. De tumormarker CA 125 geeft aan dat de tumoren weer actief zijn. Van de oncoloog kreeg ik te horen dat de marken eerst 2000 waren ,na de chemo was dit nihil en nu zijn ze op 900. Het volgende probleem doet zich nu voor dat er nu geen medicatie voorhanden is. Zijn er lotgenoten met dezelfde problematiek en zo ja is er een alternatief? groetjes, Thea

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Aruba (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Re:uitzaaiing baarmoederkanker 5 Jaar, 8 Maanden geleden  
Beste Teja,

Misschien een optie om buiten Nederland te zoeken of een scnd opinion te vragen.

Goodluck!!

Maart 2011: 31 jaar toen 8 weken na 2e zwangerschap (veel bloedingen in zwangerschap, vroeggeboorte) bmhk werd ontdekt. Eierstokken verhangen, 6 chemo's en 25 bestralingen, daarna 2 inwendige bestralingen en lis-excisie met goede uitslag in augustus. Controles zijn killing.
teja (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:uitzaaiing baarmoederkanker 5 Jaar, 8 Maanden geleden  
Dag Jenny,

Een optie is naar Duitsland. Om mij heen krijg ik te horen,misschien ook omdat ik dichtbij de Duitse gens woon,dat Duitsland
verder zou zijn met behandelen. Maar niemand kan mij een advies geven waar ik dan naar toe zou moeten gaan.

groetjes,Thea

Ga naar bovenkant Reageer