Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Is dit forum al in gebruik? (1 bezoeker) (1) Gast
Vragen over het forum
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Is dit forum al in gebruik?
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-06-20
Is dit forum al in gebruik? 8 Jaar, 3 Maanden geleden  
Tot op heden ben ik lid van hystersisters, een Amerikaanse site voor vrouwen die een hysterectomie hebben gehad en dat een apart subforum heeft voor vrouwen met gynaecologische kanker. Ik heb het tot nu toe jammer gevonden dat zo'n site er in Nederland niet is, want ik heb er onvoorstelbaar veel steun aan gehad tot nu toe. Enerzijds is het de informatie die ik zoek en die overzichtelijk per onderwerp gebundeld is, en anderzijds is het de steun aan elkaar. De opzet van deze site heeft er wel iets van weg, dus mogelijk dat jullie bekend zijn met www.hystersisters.com?

Daarom ben ik blij dat ik deze site ben tegengekomen. Ik zie alleen dat het allemaal nog erg in de beginfase is. Vandaar mijn vraag: is dit forum al "in de lucht" of is dit nog een testversie?

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Fanny (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: midden des lands Geboortedatum: 1956-06-05
Re:Is dit forum al in gebruik? 8 Jaar, 3 Maanden geleden  
Hallo Anna,

Deze site is nog vrij nieuw is mijn idee, ben al 5 jaar lid van Olijf en het opzetten van forum heeft tijd in beslag genomen las ik regelmatig in het tijdschrift. Hopelijk gaat deze site goed werken/veel bezoekers. Die Amerikaanse site ken ik niet nee, wel kwf, sdk hier in NL waar ik veel steun heb gevonden, m.n. de bestralingsgroep. Maar goed hopelijk krijgt dit forum snel bekendheid.

Groetjes,
Fanny

Baarmoederhalskanker in 2004, Wertheim-Meigs, eierstokken eveneens verwijderd, 33 bestralingen en 6 chemokuren, in WAO beland, lymfoedeem in rechterbeen en nog veel meer klachten wo overgang.
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Volgens mij zou dit veel vrouwen enorm kunnen helpen! Dus laten we hopen dat er veel bekendheid aan wordt gegeven!

catan (Gebruiker)
zorgen voor morgen verpesten je dag vandaag.
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw de nieuwe kankerpatiënt hyve Geboortedatum: 1971-00-00
volgens mij is dit forum in gebruik. Alleen nog te weinig leden.
maar met een beetje geluk komt dit nog wel.

groet Catan

Ik ben getrouwd en heb 2 lieve kinderen van 9+. In 2008 is er een grote cyste in mijn buik ontdekt en daar zat (achteraf) eierstokkanker in. Alles is weggehaald. Geen chemo of andere dingen nodig gehad. Alleen maar 2 operatie\'s in een paar weken.
Ik hoop in contact te komen
esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Ja, het forum is in gebruik! Zoals Catan al schrijft, is het nog maar kort online en moeten er nog veel leden en vragen bij komen!

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Dan zal ik lekker actief aan de slag gaan

Fanny (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: midden des lands Geboortedatum: 1956-06-05
Hoi Anna, ik zie net in je onderschrift dat je pas de Wertheim hebt gehad en midden in de bestralingen zit, wil je veel sterkte wensen.

Net als Loes ben ik ook nogal zoekend in dit forum, jouw berichtje (Anna) kon ik weer niet vinden, en inderdaad moet je meerdere keren inloggen. Afijn het zal wel gaan werken hopelijk. Datum van berichtjes zou zeker handig zijn.

Groetjes,
Fanny

Baarmoederhalskanker in 2004, Wertheim-Meigs, eierstokken eveneens verwijderd, 33 bestralingen en 6 chemokuren, in WAO beland, lymfoedeem in rechterbeen en nog veel meer klachten wo overgang.
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Dank je Fanny, voor je bemoedigende woorden. tot op heden valt het me niet mee en niet tegen. Ben wel moe en misselijk, maar red me prima verder.

Grappig, ik hoef nooit meerdere keren in te loggen. Weet niet hoe dat komt.... Heb me gewoon een keer aangemeld en sindsdien klikt-ie automatisch door.
Ben met je eens dat datum van berichtjes handig is.
Als je in zoekschermpje bovenin een zoekopdracht typt(bijv. Anna of lymfoedeem of ... dan krijg je een lijst met berichten te zien. Dat vergemakkelijkt het zoeken merk ik. Verder gebruik ik onderstaande scherm met Board Categorieën om van ene categorie naar andere te zappen.

Ik start een nieuwe vraag in scherm arbeidsongeschiktheid. Misschien kun je daar ook naar kijken? Ik zie namelijk dat jij in de WAO bent beland.

Groet

Ga naar bovenkant Reageer