Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
kan handiger (1 bezoeker) (1) Gast
Vragen over het forum
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: kan handiger
catan (Gebruiker)
zorgen voor morgen verpesten je dag vandaag.
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw de nieuwe kankerpatiënt hyve Geboortedatum: 1971-00-00
kan handiger 7 Jaar, 10 Maanden geleden  
hallo,
ik kijk regelmatig op dit forum maar volgens mij kan het veel handiger
De nieuwste berichten staan tussen de oudere berichten en soms zoekt dat moeilijker.
Ik kan je niet vertellen hoe het allemaal moet, ik weet alleen dat ik het forum van bv viva veel handiger en overzichtelijker vind ( alleen de onderwerpen van dit forum spreken me meer aan. )
ik weet niet of anderen dat ook hebben.
En weet je wat misschien ook wel leuk zou zijn????? Een chatbox! zodat je "live" met de anderen kunt chatten. Natuurlijk alleen toegankelijk voor leden van dit forum!!
Zomaar wat ideeën van mij!
groetjes Diana

Ik ben getrouwd en heb 2 lieve kinderen van 9+. In 2008 is er een grote cyste in mijn buik ontdekt en daar zat (achteraf) eierstokkanker in. Alles is weggehaald. Geen chemo of andere dingen nodig gehad. Alleen maar 2 operatie\'s in een paar weken.
Ik hoop in contact te komen
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Re:kan handiger 7 Jaar, 10 Maanden geleden  
Hallo,

Je kan in je profiel instellen hoe je de berichten binnen een topic gesorteerd wil hebben (van oud naar nieuw of van nieuw naar oud). tevens is er sinds kort in het bericht te zien wanneer het is gepost. Als dit niet is wat je bedoeld dan hoor ik het graag.

Dat van de chatbox is inderdaad een goed idee. We zijn nu echter nog druk met het oplossen van de probleempjes die er zijn met het forum.

Groetjes,

Pol

Pol
catan (Gebruiker)
zorgen voor morgen verpesten je dag vandaag.
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw de nieuwe kankerpatiënt hyve Geboortedatum: 1971-00-00
hai
dit is niet helemaal wat ik bedoel. Ga maar eens naar het forum van de Viva of Margriet of Flair of zo.
Daar is het overzichtelijker.
maar hier wel erg snelle reactie trouwens

Ik ben getrouwd en heb 2 lieve kinderen van 9+. In 2008 is er een grote cyste in mijn buik ontdekt en daar zat (achteraf) eierstokkanker in. Alles is weggehaald. Geen chemo of andere dingen nodig gehad. Alleen maar 2 operatie\'s in een paar weken.
Ik hoop in contact te komen
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-06-20
Ben het wel met Catan eens; het kan handiger. Ik heb ondertussen ervaren dat als je een snelle reactie geeft op een bericht dat dat op een andere plek komt te staan dan als je klikt op reageren. Maar ik ben af en toe ook wel in de war

Kijk eventueel ook eens op de site van www.hystersisters.com; dat vind ik zelf een ontzettend overzichtelijk forum!

esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Fijn dat jullie meedenken. Wij zijn een en ander ook aan het bekijken. De optie om een heel forum over te hevelen zodat de berichten bewaard blijven moeten we eerst goed uitzoeken.

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Hallo,

Ik heb de fora van Viva en Margriet bekeken. Ik hoop dat ik nu begrijp wat je bedoeld. Bij Vivia en Margriet heb je een forum, binnen het forum de onderwerpen (bijv. bij Margriet: Dieet, Discussie van de week, gezondheid, enz.)Binnen die onderwerpen post je een bericht en daar kan dan op gereageerd worden. Binnen het forum van Olijf is er een stap extra. We hebben eigenlijk meerdere fora (bijv. baarmoederhalskanker, Baarmoederkanker, vermoeidheid, enz.) Binnen die forums worden de onderwerpen aangemaakt door de gebruikers zelf, waarna er binnen die onderwerpen een discussie gevoerd kan worden of ervaringen uitgewisseld. Dit heeft tot gevolg dat er binnen de fora door jullie zelf de onderwerpen aangemaakt kunnen worden in tegenstelling tot de Margriet bijvoorbeeld waar de onderwerpen benoemd zijn. Bij Margriet is er kennelijk door de redactie gekozen welke onderwerpen er in het forum passen. Olijf is een patientenorganisatie waarbij het belangrijk is dat jullie de onderwerpen zelf kunnen kiezen. Ik hoop dat ik een en ander begrepen heb, zo niet dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Pol

Pol
Fanny (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: midden des lands Geboortedatum: 1956-06-05
Hallo Esther en Pol,

Ik heb me 'ns niet 2x ingelogd en kon als gast alle berichten lezen, ook in het ledengedeelte, vind ik niet zo fijn. Hopelijk vinden jullie daar een oplossing/beveiliging voor.

Groetjes,
Fanny

Baarmoederhalskanker in 2004, Wertheim-Meigs, eierstokken eveneens verwijderd, 33 bestralingen en 6 chemokuren, in WAO beland, lymfoedeem in rechterbeen en nog veel meer klachten wo overgang.
esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Hoi Fanny,

Die beveiliging was er wel maar toen waren Pol en ik de enige die wat konden lezen en schrijven en dat was ook niet de bedoeling. We zijn er mee bezig!

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
Ga naar bovenkant Reageer