Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
vulvakanker op jonge leeftijd (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: vulvakanker op jonge leeftijd
suus (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
vulvakanker op jonge leeftijd 8 Jaar geleden  
Hallo,

Ik ben een vrouw van 30 jaar en heb vulvakanker gehad. Ik zoek iemand die ook rond mijn leeftijd is om ervaringen mee te delen. Ik kan er met mensen wel over praten maar zij zullen nooit precies voelen wat ik doormaak. Ik ben een paar maanden geleden geopereerd en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.... Ik wil dus graag met iemand in contact komen. Liefst omgeving noord-oost brabant.

Groetjes.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-06-20
Re:vulvakanker op jonge leeftijd 8 Jaar geleden  
Hoi Suus, welkom op het forum. Ik hoop dat er snel iemand reageert met wie je je ervaringen kunt delen! Ik ben het met je eens dat lotgenoten, en zeker iemand met dezelfde soort kanker, je als geen ander kan begrijpen. Maar misschien dat vrouwen met een andere soort gynaecologische kanker ook heel goed kunnen snappen waar je door heen gaat? Heb je als eens bij de andere onderwerpen gekeken? Ik zou me kunnen voorstellen dat veel van de vragen en reacties die bij de andere onderwerpen staan ook jouw vragen zijn?
In ieder geval heel veel sterkte! En hartelijke groet.

esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Re:vulvakanker op jonge leeftijd 8 Jaar geleden  
Hoi Suus,

Welkom op het forum.

Ik zal eens voor je gaan navragen. Ik ben ook 30 maar heb baarmoederhalskanker gehad. Das toch een ander straatje, zeg maar..

Groetjes Esther

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
louisa (Gebruiker)
vulvakanker
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw louisa.eddy@hotmail.com Locatie: veurne   belgie Geboortedatum: 1953-08-17
Re:vulvakanker op jonge leeftijd 6 Jaar, 10 Maanden geleden  
hallo anna het komt op alle leefdtijden voor maar hier in belgie kunnen we nergens terecht.ben er mee bezig om het via de media bekent de laten worden en praatgroepen hebben we ook dringend nodig ben al 3 maal van geopeerd van vulvakanker het is echt erg dat je nog zo jong bent hopelijk kun je het verwerken want ik ben er nog niet aan toe groetjes van louisa en het beste en hopelpijk horen we elkaar zo nog eens om alles samen de delen

louisa (Gebruiker)
vulvakanker
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw louisa.eddy@hotmail.com Locatie: veurne   belgie Geboortedatum: 1953-08-17
Re:vulvakanker op jonge leeftijd 6 Jaar, 10 Maanden geleden  
hallo siuis ik ben al drie maal geopeerd van vulvakanker hopelij kunnen we via dit met elkaar alles wisselen hoe we ons voelen groetjes van louisa en veel sterkte

Ga naar bovenkant Reageer