Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni (1 bezoeker) (1) Gast
Oproepen
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 1
TOPIC: Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni
Jikke (Gebruiker)
Lotgenote Baarmoederhalskanker
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: Amsterdam Geboortedatum: 1982-08-01
Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni 3 Jaar, 9 Maanden geleden  
Op dinsdagavond 10 juni aanstaande organiseert Stichting Olijf in samenwerking met dr. J. van der Velden, gynaecologisch oncoloog in het AMC te Amsterdam, een thema avond over baarmoederhalskanker in inloophuis Cabane te Utrecht. Tijdens deze avond zal volop ruimte zijn voor jouw vragen over dit thema!
(aanmelden kan binnenkort via de Olijfsite, informatie volgt)

De exacte invulling van deze bijzondere avond willen we graag samen met jou vormgeven. Want wij zijn benieuwd waar jij behoefte aan hebt. Welke onderwerpen zou jij graag behandeld willen zien? Welke vragen heb jij?

Mijn naam is Elisabeth Mook en ik woon samen met Menno in Arnhem. In mijn dagelijkse leven werk ik als consultant voor een marketing/communicatie bureau en ben ik interieurstylist. Naast een drukke werkweek sport ik graag in de buitenlucht (bootcamp, hardlopen en yoga) en houd ik mij bezig met puur en gezond eten. Ik ben 32 jaar en ik was 28 toen ik te horen kreeg dat ik baarmoederhalskanker had.

Ik ben Jikke van Hunnik, 31 jaar en woon samen met Erwin in Amsterdam. Als opleidingscoördinator zorg ik dat alles op het gebied van opleiding & training op rolletjes loopt. Als ‘n echt Brabants stel betaamt, kunnen wij volop genieten van het bourgondische leven! Om daaraan tegemoet te komen ben ik ook lekker aan het hardlopen .... iets wat ik pas heb opgepakt na mijn ziek zijn. Naar aanleiding van het uitstrijkje ter ere van mijn dertigste verjaardag heb ik de diagnose baarmoederhalskanker gekregen.

Elisabeth en ik zijn vrijwilligers voor de stichting Olijf op het gebied van voorlichting en lotgenotencontact. Met veel plezier organiseren wij deze thema avond over baarmoederhalskanker. Als geen ander weten wij hoe fijn het kan zijn om hierover het gesprek aan te gaan, vragen te kunnen stellen, ervaringen te delen en te weten dat je er niet alleen voor staat. Graag delen wij deze avond onze persoonlijke verhalen met jullie, staan we open voor vragen en bieden we een luisterend oor.

Om deze avond te laten slagen vragen we graag om jullie input! Waar wil je meer over weten? Welke vragen zou je stellen aan dokter Van der Velden? Wat mag er niet ontbreken op deze avond? Laat het dan nu weten op dit forum!

Bedankt voor jullie input!

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
San35 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Gelderland Geboortedatum: 1978-07-24
Re:Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni 3 Jaar, 9 Maanden geleden  
Graag zou ik meer willen weten ver de achtergrond en betrouwbaarheid van de papuitslagen.
Ook ben ik benieuwd naar het HPV virus, hoe voorkom je deze met je partner en brengt sexueel contact in een monogame relatie een verhoogd risico voor terugkeer van de kanker?

Super die bijeenkomt, kijk er naar uit.

Baarmoederhalskanker stadium 2b
Start chemo met bestralingen in en uitwendig voor 8 weken.
Jikke (Gebruiker)
Lotgenote Baarmoederhalskanker
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Amsterdam Geboortedatum: 1982-08-01
Re:Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni 3 Jaar, 8 Maanden geleden  
Beste San35,

Dank voor je enthousiaste reactie!

Ik ga je vragen meenemen naar de avond!

Je kan je aanmelden voor de avond via de site van Olijf, bij de activiteiten!

Zie je aanmelding graag tegemoet en tot de 10e!!

Groetjes Jikke

kristel (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw
Re:Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni 3 Jaar, 8 Maanden geleden  
Dag Jikke,

Ik kijk uit naar de thema-avond over baarmoederhalskanker die jij samen met Elisabeth organiseert.

Dr van der Velden uit het AMC heeft op de Olijfdag van 5 oktober j.l ook gesproken over baarmoederhalskanker. De zaal zat helemaal vol. Van der Velden is een expert op het gebied van baarmoederhalskanker.

Lieve forum-gebruikers: het wordt een mooie avond en ik nodig hierbij iedereen die behoefte heeft aan informatie, lotgenotencontact uit om te komen. Neem vooral ook partners, familie, vriendinnen mee.

Aanmelden kan op de site www.olijf.nl

Groetjes kristel

Vrijwilligerscoordinator bij Olijf en altijd op zoek naar vrijwilligers.
Heb je interesse? Stuur dan een mail naar k.hoogwout@olijf.nl

BRCA1 drager
2007 preventie borstverwijdering m.b.v. diep flap
2010 eierstokkanker waarvoor operatie en 6 keer chemotherapie (Taxol/Carboplatin)
kristel (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw
Re:Thema avond Baarmoederhalskanker -dinsdag 10 juni 3 Jaar, 7 Maanden geleden  
Dag dames,

Jullie hebben nog een dag om je in te schrijven voor deze avond.

Laat snel weten of je erbij bent de 10e en schrijf je in via onze website.

Groetjes Kristel

Vrijwilligerscoordinator bij Olijf en altijd op zoek naar vrijwilligers.
Heb je interesse? Stuur dan een mail naar k.hoogwout@olijf.nl

BRCA1 drager
2007 preventie borstverwijdering m.b.v. diep flap
2010 eierstokkanker waarvoor operatie en 6 keer chemotherapie (Taxol/Carboplatin)
Ga naar bovenkant Reageer