Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Workshop voor snelle beslissers ! (1 bezoeker) (1) Gast
Oproepen
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Workshop voor snelle beslissers !
Hilde (Admin)
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: Noord Brabant Geboortedatum: 1967-05-11
Workshop voor snelle beslissers ! 3 Jaar, 8 Maanden geleden  
Olijf ontving het onderstaande bericht van Lisette, een haptotherapeut die zich graag voor vrouwen wil inzetten na kanker.

Let op: het gaat dus om een gratis pilot-workshop voor a.s. zondag 18 mei!

Workshop Leren ontspannen en jezelf (weer) leren voelen

In mijn praktijk ontmoet ik mensen die na een ernstige ziekte hun lichaam niet meer voelen en vertrouwen. Ze komen bij mij met klachten als: niet lekker in je vel zitten, chronisch moe zijn, relatieproblemen, geen zin meer hebben in intimiteit etc. Met mijn achtergrond als haptotherapeut en oefentherapeut kan ik deze mensen simpele handvatten aanreiken waarmee ze het contact met zichzelf kunnen herstellen. Dit gun ik iedereen, maar vrouwen die hersteld of herstellende zijn van kanker in het bijzonder. De reden dat ik een workshop wilde ontwikkelen special voor deze groep vrouwen, is het belang van het weer kunnen houden en genieten van je eigen lichaam dat verhoogd de kwaliteit van leven.

Om een zo doeltreffend mogelijke workshop te kunnen aanbieden, heb ik jullie hulp nodig! Op 18 mei a.s. heb ik een pilot ingepland waar ik jullie van harte voor uitnodig.
Tijdens deze pilot wil ik jullie oefeningen laten ervaren met een basis in oefentherapie-Mensendieck, haptotherapie en mindfulness. Met jullie feedback wil ik dit programma zo finetunen dat ik er vele anderen mee vooruit kan helpen en hun vreugde in het leven kan vergroten door hun lijf er weer bij te betrekken.

Doel
Het doel van de workshop bewust te worden waar je jezelf klem zet en hoe het voelt om je vrijer te bewegen. Ofwel hoe je leert omgaan met je eigen grenzen door meer te (durven) luisteren naar signalen van je lijf.
En opnieuw leren genieten met jezelf in de breedste zin van het woord.
Want dat is toch het belangrijkste in het leven!

Datum: 18 mei 2014
Tijd: 10.30 tot 15.30
Plaats : Nijmegen (ovb en adres volgt)
Aanmelden: via info@lisetteroobol.nl

Heb je vragen of wil je meer over mij weten, kijk dan even op www.lisetteroobol.nl
Bellen kan uiteraard ook: 024 3660517.

Ik hoop je de 18e te mogen ontmoeten!

Groetjes,
Lisette Roobol

06-04-11 def. diagnose baarmoederhalskanker - stadium Ib1.
20-04-11 Wertheim-Meigs
04-05-11 geen nabehandeling
  Het onderwerp is afgesloten.
Ga naar bovenkant Reageer