Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
bmhk lotgenoten (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: bmhk lotgenoten
yvogu (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
bmhk lotgenoten 3 Jaar, 4 Maanden geleden  
Hallo allemaal,

Ik heb een Wertheim operatie gehad in augustus 2012, daarbij is mijn baarmoeder, linkereierstok en omliggend weefsel verwijderd. Helaas is bij de operatie mijn urineleider geraakt, waardoor ik 6 weken in het ziekenhuis heb gelegen omdat men dit probleem pas na een dag of tien doorhad.Na een aantal dagen was mijn buikwond opengesprongen, waarmee ik uiteindelijk ook naar huis ben gegaan en heb toen een half jaar thuiszorg gehad voor de wondverzorging. Daarna heb ik 32 bestralingen gehad en regelmatige drainwissels omdat de nefrodrain continue verstopt zat. En nadat ik daar een beetje van opgeknapt was weer een operatie om de urineleider te herstellen. Dat leek allemaal goed te gaan maar na een paar weekjes thuis kreeg ik gigantische buikpijn. Verschillende korte ziekenhuisopname volgden en ik werd op water gezet, geen eten en later licht verteerbaar eten. Als dat goed ging mocht ik naar huis, en na een paar dagen licht verteerbaar begon de pijn en de ellende opnieuw. Bij de laatste ziekenhuisopname bleek dat er verklevingen waren en dat een nieuwe operatie nodig was. Dat was gelukkig precies 8 weken na de voorgaande operatie anders had dat niet mogelijk geweest. De operatie is goed gegaan alleen konden ze het helaas niet meer hechten en is het geniet.Helaas ziet mijn buik er sinds die tijd niet meer uit, het zijn nu net twee hamsterwangetjes en de ene helft hangt lager als de andere helft. Heel jammer, maar helaas. Ik zou het leuk vinden om contact te krijgen met lotgenoten om ervaringen en de dagelijkse dingetjes mee te kunnen delen.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
cieleke1 (Gebruiker)
hoi allemaal....ik ben een vrouw van 37 jaar oud
Junior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw cielpeters@live.nl Locatie: afferden limburg Geboortedatum: 1975-10-08
Re:bmhk lotgenoten 3 Jaar, 4 Maanden geleden  
Hoi

Wat een verhaal zeg,tja bij mij is ongeveer t zelfde gebeurd...had bmhk uitgezaaid naar de steunbanden ,na een wertheim kreeg ik een abces en toen kwam er een zuster met een schaar en die stak mn urineleider van de blaas af,gevolg dubbele longembolie,7 maanden bed,nierkatheters ...dubbel j geprobeerd,nu na 2 jaar heb ik te horen gekregen dat ze nu mijn linkernier en urineleider eruit gaan halen ,niks meer aan te maken ,ze hadden 2x gereimplanteerd jammerlijk mislukt,nu veel last van reflux links....volgende maand heb ik een afspraak bij de nefroloog om alles te bespreken,ben benieuwd....ook gaan ze me in diezelfde operatie mn buikwandbreuk maken.....al met al ben ik nu 2 jaar bezig en nog niet klaar,gelukkig wel kankervrij,das een hele opluchting maar de rest wat erna kwam en gebeurde is nog steeds niet te bevatten

heel veel sterkte

liefs ciel

hallo

op 4 sept 2012 kreeg ik de diagnose bmhk,na een geslaagde wertheim met verwijdering van 1 eierstok en lymfeklieren kreeg ik een abces in de buik,die ze hebben proberen door te steken vaginaal met een schaar....helaas staken ze mis...met als gevolg de medische fout urineleider van de blaas af.
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Ga naar bovenkant Reageer