Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Verhaal Ilse (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Verhaal Ilse
esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Verhaal Ilse 8 Jaar, 1 Maand geleden  
Stel hier je vragen over choriocarcinoom (kanker van de placenta)

Laatste Wijziging: 17/10/2009 16:07 Door esther. Reden: titel veranderd

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
ilse (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:stel hier je vragen over choriocarcinoom 7 Jaar, 11 Maanden geleden  
Hallo Allemaal,
Ik wil even in het kort mijn verhaal kwijt over choriocarcinoom. Dit omdat ik evt lotgenoten zou kunnen helpen met wat er bij mij gebeurt is.
Ik ben Ilse inmiddels 32jaar oud en ruim 2 jaar geleden bevallen van een zoontje, maar hij kwam na een voldragen zwangerschap en normale bevalling levenloos ter wereld. Ze hebben hem nog langdurig gereanimeerd. Heel veel verdriet was er, maar we wilden ook weten waarom?? De placenta is toen opgestuurd en bleek ik choriocarcinoom te hebben met uitzaaingen in mijn longen. Chemotherapie volgde 14 weken achter elkaar elke week!!! Daarna elke maand controle en na 1 jaar elke 2 maanden op controle. Nu nog 1 keer en dan ben ik KLAAR!! Wat een fijn gevoel, hoeplijk is het ook goed en dan kunnen we een zware periode afsluiten.
Natuurlijk blijven we enorm veel verdriet van ons zoontje houden, hij had nu ruim 2 jaar moeten zijn, hoe zou hij eruit zien, wat zou hij al kunnen enz enz helaas zijn dit vragen waar wij geen antwoorden op zullen krijgen.
Maar ik kan zeggen ik/we (mijn partner en ik) zijn er sterkter uitgekomen, liefde voor het leven. Ilse

esther (Gebruiker)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1979-03-28
Jeetje Ilse, wat heftig om mee te moeten maken. Fijn dat je behandeling het goede resultaat heeft gebracht. Ik kan me voorstellen dat je veel moet denken aan de zoon die jullie verloren. Goed om te lezen dat de relatie met jouw partner goed is. Het is fijn dat je elkaar hebt.

Op mijn 28e baarmoederhalskanker (2007) , wertheim-meigs, 5 weken bestraling, lymfoedeem

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zul je hem nooit meer op zien gaan!
Anna1961 (Gebruiker)
Platinum Boarder
graph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1961-06-20
Dag Ilse, lees nu net je verhaal. Wat hebben jullie een boel meegemaakt in hele korte tijd en wat ongelooflijk goed hoe je daar mee om hebt kunnen gaan. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe je dat doet: én het verlies van jullie kindje én de diagnose kanker plus behandelingen verwerken. Het is goed om te lezen dat je ook de andere kant ziet, namelijk dat wat zo'n ernstige situatie ook met zich meebrengt en dat jij en je partner er samen sterker uitgekomen zijn. Fijn dat je het deelt met anderen, ik denk zeker dat je daarmee lotgenoten helpt!

Ik hoop dat je partner en jij deze periode goed kunnen afsluiten en wens je alle geluk toe!

hartelijke groet, Anna

Ga naar bovenkant Reageer