Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Diverse problemen op het forum (1 bezoeker) (1) Gast
Vragen over het forum
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Diverse problemen op het forum
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Diverse problemen op het forum 7 Jaar, 7 Maanden geleden  
Zoals in deze rubriek te lezen is en naar aanleiding van een aantal mailtjes zijn er een aantal zaken op het forum die niet goed lopen. Afgelopen zaterdag hebben we via de e-mail de volgende zaken aangekaart bij de leverancier van de software. Het betreft de navolgende problemen:

* Meerdere gebruikers klagen er over dat ze bij het versturen van een bericht uit het forum worden gegooid waardoor ze het bericht opnieuw moeten typen. Dit moet zo snel mogelijk worden opgelost en staat op nummer één op ons lijstje naar de leverancier.

* Het blijkt nog steeds mogelijk dat niet-leden de berichten in de rubriek "gedeelte voor leden" kunnen lezen.

* In de rubrieken waar zoveel berichten zijn gepost dat er meerdere pagina's zijn, sorteert het forum de zaken niet op de goede manier. De nieuwste berichten komen soms niet netjes bovenaan. Hierdoor moet er soms gezocht worden naar de nieuwe berichten.

* Wanneer een nieuw lid zich wil registeren en de gebruikersnaam bestaat al komt er een onduidelijke melding.

* Het verplaatsen van berichten (door ons moderators) gaat vaak goed. Een enkele keer gaat de software een eigen weg en doet half werk. Ze verwijderen het bericht wel van de oorspronkelijke plaats maar plaatsen het niet op de nieuwe plaats. Het resultaat is dan dat een bericht weg is (en helaas ook niet meer terug gehaald kan worden). Ik moet bekennen dat afgelopen zaterdag bij de bespreking van de problemen er een bericht in het algemene gedeelte is zoekgeraakt.

Pol
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Maria (Gebruiker)
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Australië Geboortedatum: 1954-02-27
Re:Diverse problemen op het forum 7 Jaar, 4 Maanden geleden  
Hi Pols,

IK probeerde om op het forum te komen (zoals gewoonlijk) maar kan er niet inkomen via de gewone weg.
Gelukkig had ik in mijn maillijst nog een oude link, zodoende kan ik dit probleem doorgeven.

Hopelijk is dit probleem een tijdelijke zodat er weer normaal gebruik van het forum gemaakt kan worden...

Cheers,
Maria

Baarmoederhalskanker, Wertheim-Meigs, Chemo, Radiotherapie
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Hallo Maria,

Via de link
http://forum.olijf.nl/

moet het werken. Bij mij werkt het (28-04-2010, omstreeks 19:24 uur). Ik hoop ook dat het een tijdelijk probleem was. Mocht je problemen houden laat het dan even weten.

Groetjes,

Pol.

Pol
Maria (Gebruiker)
Expert Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Australië Geboortedatum: 1954-02-27
Hi Pols,

Ik had het geprobeerd via die link maar dat lukte helaas ook niet. Ligt waarschijnlijk aan het tijdstip van inloggen. Misschien waren ze net bezig met het onderhoud van de site.
Gelukkig lukt het nu wel weer op de gebruikelijke manier.
Dus tot forums

Cheers,
maria

Baarmoederhalskanker, Wertheim-Meigs, Chemo, Radiotherapie
Ga naar bovenkant Reageer