Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
datum (1 bezoeker) (1) Gast
Vragen over het forum
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: datum
Loes (Admin)
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Vrouw Locatie: Nijmegen Geboortedatum: 1957-04-23
datum 8 Jaar, 1 Maand geleden  
Er staat geen datum in een bericht of reactie.
Ik kan zo niet zien welke datum iets geplaatst is. Kan soms wel erg handig zijn.
Is het mogelijk de datum zichtbaar te maken?

Baarmoederkanker (2007) geopereerd, geen nabehandeling gehad.

Het leven kan alleen achterwaarts begrepen worden, maar moet voorwaarts worden geleefd
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Re:datum 8 Jaar, 1 Maand geleden  
Loes,

Ik heb dat ook gezien. Ik ben al aan het zoeken geweest in de forum instellingen maar heb nog geen optie gevonden om de datum in het bericht op te nemen. We zullen dit proberen op te lossen. Er is wel een andere optie om de datum van de geposte berichten zichtbaar te maken. Daarvoor moet de gebruiker dsn zelf zijn eigen instellingen wijzigen in "mijn profiel" (boven aan bij je inlognaam), vervolgens ga je naar "Forum instellingen" en kies daar voor "uiterlijk" (links). Dan kies je bij de eerste optie "Voorkeur weergavetype" voor "Boom". Je krijgt dan de berichten in een boomstructuur weergegeven met daarbij de datum van plaatsing.

Mocht je tijdens het werken in de boomstructuur behoefte hebben terug te gaan naar de platte structuur kan dat door in de balk boven de zin Welkom Loes te klikken op "platte weergave". Hier kan je switchen tussen platte weergave zonder datum en boomstructuur met datum. We gaan er aan werken maar dit is nu de enige oplossing.

Groetjes,

Pol

Laatste Wijziging: 22/08/2009 16:49 Door pols.

Pol
liddy (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Vrouw Geboortedatum: 1957-00-00
Re:datum 7 Jaar, 11 Maanden geleden  
De volgende oplossing ben ik op google tegen gekomen:

_FB_TIME_SINCE kun je vinden in het Fireboard taalbestand: "/administrator/components/com_fireboard/language/dutch.php"

Voeg hier: DEFINE('_FB_TIME_SINCE', '%time% geleden' aan toe en het schijnt dan te werken.

Granulosaceltumor, vorm van eierstokkanker. bij toeval ontdekt bij operatie verwijdering cyste inclusief linkereierstok juli 2003, 2e operatie sept. 2003 verwijdering rechtereierstok, baarmoeder, vetschort. Nu vooral vlug vermoeid, ik had al reuma.
pols (Admin)
Administrator
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1959-06-28
Re:datum 7 Jaar, 11 Maanden geleden  
Bedankt voor de tip. We gaan dit zo snel mogelijk bespreken met degene die de zaken heeft geconfigureerd voor ons. Ons was geadviseerd om de bestanden die jij noemt niet te wijzigen. Voordat we iets beschadigen wil ik het eerste even bespreken.

Pol
Ga naar bovenkant Reageer