Forum Olijf
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Re:Onzekerheid over cyste/tumor (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:Onzekerheid over cyste/tumor
Tez (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Onzekerheid over cyste/tumor 4 Jaar, 5 Maanden geleden  
Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik ben Tez, 42 jaar oud. Ik loop al een aantal maanden met nogal wat klachten. Moe, blaasproblemen, pijn in onderrug, benauwd........Nu ben ik 3 weken geleden in het ziekenhuis geweest voor een echo. Eierstok was vergroot en er zat een redelijke cyste op. Ik moest gelijk bloedprikken. Mijn CA 125 waarde was verhoogd, 45. Nu sta ik op de wachtlijst voor een operatie, cyste en eierstok zullen worden verwijderd en worden onderzocht op kwaadaardigheid. Ik ben vanmiddag gebeld door de arts en zij deed nogal luchtig over de ca 125 waarde. Ze vond het minimaal verhoogd en dacht absoluut niet aan kanker. Ik wel, helaas........

Zijn er vrouwen die de waarde herkennen en een mening hebben over mijn verhaal.

Ik maak me namelijk zorgen, bedankt alvast voor de reactie's!

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Tez (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:Onzekerheid over cyste/tumor 4 Jaar, 5 Maanden geleden  
Niemand die me wat meer kan vertellen over de CA125 waarde?

Ik heb veel gelezen hier en ik ben erachter gekomen dat 45 niet extreem hoog is. maar wel te hoog.

Zijn er misschien meer vrouwen bij wie de waarde ook ongeveer rond de 45 zat en toch eierstokkanker bleek te hebben?

Ik ben erg van jullie onder de indruk, wat een dappere vrouwen hier!

Judith71 (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Beste Tez,